VORES hus

Vi har købt hus!!!  Endelig lykkes det os, at finde det hus vi ønsker at blive gamle i.

Michael og jeg mødte hinanden i en sen alder ( 40 ) så rygsækken er jo godt fyldt med en masse ting og blandt andet 4 børn til sammen. Vi valgte derfor at bo til leje også for at se om forholdet holdt. Det gjorde det, men ikke uden brag og bump. Tror der er mange samme bragte familier der kan nikke genkende til, at der er mange kameler,  der skal sluges og mange kanter der skal  slibes. Familien blev skåret ned til 4 ,da Michaels børn valgte ikke at ville benyttet deres værelser mere, derfor besluttede vi at kigge efter noget andet stadig til leje. Vi fandt et skønt hus..troede vi... lidt udenfor byen..hvor der var rigelig plads bare til os 4. Michael, jeg og mine 2 drenge. Det viste sig hurtigt at huset egentlig bare var et sminket lig og at vores udlejer ofte valgte ikke at fortælle sandheden. Et år efter vi flyttede ind opdagede vi skimmelsvamp på min yngste søns værelse og har siden da ikke kunne benytte 1. salen.  Vi blev nødsaget til at kontakte LLO (lejernes landsorgnation) og har kørt en sag i beboer- huslejenævnet mod vores udlejer. Det har nu kørt i over et år. Virkelig dræbne.

I løbet af disse år min mand og jeg har kendt hinanden har kigget på mange mange huse. Vi startede med en nedlagt bondegård og havde mange ideer til hvordan sådan en ville komme til at se ud, så en gammel villa med 1. sal og mange mange andre type boligere.  Til sidst er vi endt ud i at et lille parcel hus... lige er os... og nu da min store søn har fået ungdomsbolig behøver vi ikke så mange m2. 
Vi har fundet et lille parcel hus på 96 m2 med en udestue og intrigeret garage og vi er LYKKELIGE.
Overtagelsen hedder 1. august 2016. 


Kommentarer

Populære opslag