Vi har vundet igen!!!!

For en del år siden deltog min lillesøster i en konkurrence SøstreneGrenene lancerede "søster dag" som var den 28.  maj 2011 som er min fødselsdag. Samme dag blev jeg gift med min mand....mit første bryllup❤ konkurencen gik ud på at man skulle fortælle hvad man lavede med sin søster på søster dag. Så min søster fortalte at ikke nok med hun skulle fejre sin søsters fødselsdag  skulle hun også til bryllup hos hendes søster.
Og vi vandt... hovedpræmien på 5000 kr.... Vi blev enige om at de penge skulle vi bruge sammen evt. på en rejse.  Rejse blev det ikke til... vi valgte at købe søster hunde engelse Cocker spaniel.. Jeg skulle have en tæve Bella og min søster en han hund Coda. Det er 4 år siden vi fik disse lækre hunde.🐶
Nu har min søster været på spil igen. Denne gang vandt vi en Kähler konkurence.. middag for 2 i Kähler s resturant i Tivoli. Kähler s søndags salon.
Udsøgt 3-retters menu, delikate vine, kaffe og cocktails,  fri entré til Tivoli og samvær med nogle af Danmarks største kulturpersonligheder - og en goodiebag med forårsnyheder fra Kähler med hjem 😊
Menu:
Rimmet kammusling serveret med frisk æble og skyr .
Saftig bøf af okse med løgtærte og urtecreme.
Kærnemælksfromage, rabarber, marengs og hvid chokolade. MUMS dertil hvidvin, rødvin og dessertvin... LÆKKERT...
Efterfølgende kaffe,The og chokolade og underholdning a la talkshow med TV- vært Ane Cortsen og debattørerne Nikolaj Koppel Tidligere klassisk pianist nu underdirektør for kultur i Tivoli.
Torben Sangild cand. mag i filosofi og moderne kultur, anmelder mm.
Dorthe Mandrup arkitekt.
Disse skulle debattere "kultur & folket"
En kanon god aften i dejligt selskab med min lillesøster ❤TAK





Kommentarer